سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین شوکی را به دنیای غرب وارد کرد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین گفت: توافقات سیاسی و اقتصادی انجام شده در این سفر گفت: این سفر شوکی را به دنیای غرب وارد کرد.

قاسم ساعدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سفر رییس جمهور به آمریکای لاتین گفت: سفر اخیر رییس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین سفری ممتاز برای نظام جمهوری اسلامی ایران و به ویژه برای شرایط دیپلماسی کشور در منطقه و دنیا به شمار می آید.

 

 

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این سفر معادلات و محاسبات سیاسی دنیای غرب را بر هم زد چرا که آنها انتظار این گونه تحرکات سیاسی و دیپلماسی را نداشتند.

 

 

وی ادامه داد: می بینیم که عربستان و کشورهای عربی منطقه نیز در هفته های اخیر خواستار تقویت روابط خود با جمهوری اسلامی ایران شدند و همه اینها نشانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه است که کشورها خواستار تقویت این روابط هستند.

 

 

وی تاکید کرد: سفر رییس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین و توفقات سیاسی و اقتصادی که در این سفرها انجام شده است قطعا برای ما دستاورد بزرگی است و روابط ما با این کشورها را بیش از پیش تقویت و به هم نزدیک می کند؛ از آن طرف نیز شوکی به دنیای غرب و سناریوهایی که آنها برای جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بودند، وارد کرد.

 

کد خبر 1274107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha