معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهدای استان سمنان ادای احترام کرد

معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باحضور در امام زاده یحیی بن موسی الکاظم (ع) نسبت به شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، محمد خزایی- معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی به اتفاق جمعی از مسئولان این معاونت و نیز مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در گلزار شهدای سمنان با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

 

افتتاح نمایشگاه عکس با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمنان

همچنین در ادامه نمایشگاه عکس «برای همیشه تنها» ارائه دهنده آثار یکی از دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان سمنان با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در سمنان گشایش یافت.

 

در این نمایشگاه انفرادی 19 قطعه عکس از احمد صبوری هنرمند عکاس دانش آموخته انجمن سینمای جوانان سمنان در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان در معرض دید علاقه مندان به هنر عکاسی قرار گرفته است.

 

نمایشگاه عکس «برای همیشه تنها»تا هفتم خرداد عصرها از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برای بازدید علاقه مندان در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان دائر است.

 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان سازمان سینمایی ایران در این سفر یک روزه علاوه بر دیدار با استاندار و امضا تفاهم نامه همکاری در خصوص تولید یک فیلم سینمایی، با مدیران دستگاههای فرهنگی و نیز فعالان و سینماگران استان سمنان نیز دیدار و مسایل و مشکلات آنها را بررسی خواهد کرد.

 

رونمایی از پوستر سه فیلم تولیدی انجمن سینمای جوانان استان سمنان، بازدید از برخی طرحهای سینمایی و آشنایی با برنامه ها و مسائل و مشکلات هنر سینما و سینماگران استان سمنان از دیگر برنامه های محمد خزایی رییس سازمان سینمایی ایران در سفر به سمنان است.

 

کد خبر 1274151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha