گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در سه شنبه های مهدوی

یونس میجانی از اجرای طرح سه شنبه های مهدوی خبر داد و گفت: دوازدهمین قرار عاشقی بچه مسجدی ها با امام زمان (عج) را همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار کردیم.

یونس میجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از اجرای طرح سه شنبه های مهدوی خبر داد و گفت: دوازدهمین قرار عاشقی بچه مسجدی ها با امام زمان (عج) را همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار کردیم.

 

 

مدیر کانون سیدالساجدین (ع) جیرفت با اشاره به این که طرح سه شنبه های مهدوی این هفته متفاوت تر برگزار شد، ابراز کرد: این هفته با همکاری مرکز بهداشت شهرستان ایستگاه سلامت درب مسجد راه اندازی شد.

 

 

وی افزود: در این ایستگاه میزان فشار خون افراد با گروه های سنی مختلف اندازه گیری شده و مشاوره های لازم پزشکی به آنها ارائه شد.

 

 

میجانی اظهار کرد: همچنین در این هفته، ایستگاه مهدویت با توزیع نذورات مردمی در بین عابرین پیاده سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را گرامی داشتند.

مدیر کانون سیدالساجدین (ع) جیرفت یادآور شد: سه شنبه های مهدوی هر هفته با مشارکت نوجوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری با هدف ترویج فرهنگ انتظار برگزار می‌شود که خوشبختانه با اقبال عمومی همراه است.

کد خبر 1274241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha