بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی برای تولیدات فاخر و ارتقاء و توسعه زیرساخت‌های سینما ضروری است

هاشمی با استقبال از حضور بخش خصوصی در حوزه‌ سینما و تئاتر استان سمنان گفت: بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی برای تولیدات فاخر و ارتقاء و توسعه زیرساخت‌ها در این‌ حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی کشور، سمنان‌ را استانی فرهنگی و مردم آن دارای سطح سواد بالاتر از کشوری معرفی کرد و افزود: مردم استان مردمی متدین و فرهنگ دوست هستند.

 

وی با اشاره به اینکه بزرگترین‌ کارگردان کشور و جهان اسلام، استاد میرباقری از استان سمنان‌ هستند که‌ اخیرا‌ پروژه ساخت سریال سلمان‌ فارسی نیز در سطح استان‌ کلید خورده است اظهارداشت: حضور پلتفرم های متعدد نمایش خانگی، توسعه شبکه های تلویزیونی و بستر فضای مجازی مولفه هایی هستند که باعث شد تا سینما مغفول بماند.

 

 

هاشمی تصریح کرد: فرسودگی سالن های سینمایی و قدیمی بودن زیرساخت های از دیگر مسائلی است که باعث عدم استقبال از سینما ها شده که با توجه به این‌ مهم، احداث سینماهای بروز و مجهز امری حائز اهمیت‌ است.

 

استاندار سمنان تهیه فیلم‌های کوتاه و ساخت فیلم زندگینامه ویژه شهدای والا مقام ملی ، استان را از مباحثی دانست که در سطح استان‌ آمادگی وجود داردتا از آن حمایت شود.

 

در این دیدار که مسئولان سازمان سینمایی کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز حضور داشتند مسائل و مشکلات حوزه فیلم وسینما مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

کد خبر 1274266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha