تنوع بخشی به فعالیت های مساجد جذب بیشتررا رقم می زند

شاه محمدی گفت: تنوع بخشی به فعالیت های مساجد و برگزاری برنامه های مختلف آموزشی و تربیتی بستر را برای جذب هرچه بیشتر نسل جوان به این مکان های دینی و فرهنگی فراهم می سازد.

مهدی شاه محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان، ضمن تأکید بر برگزاری برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان گفت: مساجد و برنامه های اوقات فراغت با محوریت خانه های خدا، بهترین مکان گفتگو با نوجوانان و تبیین محتواهای تربیتی است.

 

وی با اشاره به اینکه تنوع بخشی به فعالیت های مساجد و برگزاری برنامه های مختلف آموزشی و تربیتی بستر را برای جذب هرچه بیشتر نسل جوان به این مکان های دینی و فرهنگی فراهم می سازد اظهار کرد: آموزش ها و برنامه های طراحی شده در مساجد موجب ایجاد پیوند و ارتباط بین نوجوانان و جوانان و ارکان مساجد می شود.

 

شاه محمدی با بیان اینکه باید با محتوای غنی اسلامی ذهن و قلب پاک جوانان و نوجوانان به سمت ارزشهای اسلامی متمایلتر شود افزود: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های اوقات فراغت هم افزایی بیشتر ضروری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) به برگزاری کلاس های اوقات فراغت با محوریت مسجد جامع مجن،اشاره داشت وافزود: در تابستان امسال کلاس های مختلف در زمینه های قرآنی،آموزشی،مهارتی،هنری و ... توسط کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) مجن برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: کلاس مداحی با حضور استاد یارمحمدی از مداحان برجسته استان و رئیس کانون مداحان استان سمنان همراه با ارائه مدرک در تابستان امسال برگزار می شود.

 

شاه محمدی گفت: برگزاری کلاس های کامپیوتر ،نویسندگی و فن بیان همراه با برگزاری کلاس های ورزشی از دیگر برنامه های کانون در فصل تابستان امسال خواهد بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) بیان کرد:علاقمندان جهت ثبت نام می توانند همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۱۸به کانون امیرالمومنین(ع) واقع در مسجد جامع شهر مجن مراجعه کنند.

کد خبر 1274269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha