شرکت‌های سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم تقویت شده است

حیدری با بیان اینکه شرکت‌های سرمایه‌گذاری وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم تقویت شده است گفت: تعداد سرمایه گذاران استان چهارمحال و بختیاری نیز برای بخش های مختلف افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: شرکت‌های سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم تقویت شده و تعداد سرمایه گذاران استان چهارمحال و بختیاری نیز برای بخش های مختلف افزایش داشته است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری به نرخ بیکاری در استان اشاره کرد و افزود: سال ۱۴۰۱ تعهد ایجاد شغل برای جوانان ۱۹ هزار نفر بوده است که خوشبختانه آمار ایجاد شغل بیشتر از این رقم بوده است و با اعلام مرکز آمار ایران، وضعیت اشتغال در استان و کاهش نرخ بیکاری بهتر شده است.

 

وی بابیان اینکه از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات گسترده ای در حوزه های مختلف توسط دولت مردمی سیزدهم در استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است گفت: احداث چندین درمانگاه و مرکز درمانی تامین اجتماعی و سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیاردتومانی شرکت ‌های وابسته به وزارت تعاون نیز در دستور کار دولت سیزدهم برای این استان قرار گرفته است.

 

حیدری به پرداخت تسهیلات و نحوه همکاری بانک‌ها برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: این اقدام مهم با دستور آیت الله رئیسی رئیس جمهور بانک ‌ها اقدامات ویژه ای انجام دادند و در بحث نهضت ملی مسکن یا اشتغال خانگی پرداخت تسهیلات، روان‌سازی شده است.

 

کد خبر 1274289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha