وزارت تعاون در احداث زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس همکاری کند

حجت الاسلام نکونام گفت: از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار می رود در بحث تکمیل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد و احداث زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس همکاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار می رود در بحث تکمیل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد و احداث زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس همکاری کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد ادامه داد: سفرها و بازدیدهای وزرای دولت مردمی سیزدهم به استان و از نزدیک مشاهده کردن طرح های و امکانات نقاط مختلف استان در بسیاری از امور راهگشا بوده است.

 

وی به سفرهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم به استان اشاره کرد و گفت: سفرهای مکرر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم به استان و بازدید میدانی از طرح های مختلف استان مشکلات زیادی را برطرف کرده است.

 

حجت الاسلام نکونام به برخی مصوبات رئیس جمهور دولت سیزدهم برای استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: در مورد برخی از این مصوبات دغدغه های زیادی وجود دارد که انتظار می رود با جدیت بیشتری به این مصوبات نگاه شود هرچند که دولت سیزدهم تا به امروز خدمات شایانی را در این استان انجام داده است.

 

امام‌جمعه شهرکرد به توزیع عادلانه منابع در کشور اشاره کرد و گفت: پیشرفت هر کشور و یا استانی به اجرای عدالت محقق می شود لذا برای استان های محروم مانند استان چهارمحال و بختیاری مردم نیازمند نگاه ویژه ای هستند و اشغال، سرمایه‌گذاری‌ تولید و معیشت مردم این استان باید با جدیت دنبال شود.

 

کد خبر 1274296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha