ثبت نام ۲۵۲۵ نفر از خراسان جنوبی در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم

حجت الاسلام بخشی پور گفت: از خراسان جنوبی ۲هزار و ۵۲۵ نفر جهت شرکت در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت نام کرده اند و مرحله شهرستانی این مسابقات از ۱۸ تا ۲۸ تیرماه در شهرستان های مختلف خراسان جنوبی برگزار می شود.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور -مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح کشور برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام این دوره از مسابقات از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده است، افزود: از ابتدای آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم تا پایان مهلت آن ۳۱ خرداد ماه از خراسان جنوبی ۲هزار و ۵۲۵ نفر ثبت نام کردند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: از این تعداد یک هزار و ۵۱۶ نفر خانم و یک هزار و ۹ نفر آقا هستند که از خراسان جنوبی جهت حضور و شرکت در این مسابقات ثبت نام داشته اند.

 

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد:بیشترین شرکت کنندگان مربوط به شهرستان بیرجند با ۷۵۲ نفر است و از شهرهای بشرویه ۸۹ نفر، زیرکوه ۱۳۵ نفر، خوسف ۱۲۳ نفر، سرایان ۱۴۴ نفر، سربیشه ۱۳۸ نفر، طبس ۳۴۱ نفر، فردوس ۱۸۰ نفر، قاین ۲۸۷ نفر، نهبندان ۳۱۸ نفر و خضری ۱۸ نفر در این مسابقات ثبت نام کرده اند.

 

وی در پایان گفت: مسابقات مرحله شهرستانی از ۱۸ تیر تا ۲۸ تیر در شهرستان های مختلف اجرا خواهد شد و مرحله استانی نیمه دوم مردادماه برگزار می شود و زمان برگزاری مرحله کشوری مشخص نیست.

 

 

 

کد خبر 1274313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha