تبلیغ مقدمه تبیین است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه همگان باید در عرصه جهاد تبلیغ فعال باشند و از هر فرصتی برای تبلیغ دستورات دین مبین اسلام استفاده کنند، گفت: با انجام درست تبلیغ می توانیم در جبهه جهاد تبیین نیز به توفیقاتی دست یابیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران امروز( یکم تیر) در رزمایش فعالان عرصه جهاد تبیین (نشر خوبی ها) در مصلی امام خمینی(ره) ساری با بیان اینکه جهاد تبیین جهادی موثر، مفید و لازم است،‌اظهار کرد: قبل از جهاد تبیین باید جهاد تبلیغ را مورد توجه داشته باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه حضرت محمد مصطفی(ص) رسول گرامی اسلامی نیز به تبلیغ مامور شدند چرا که تبلیغ در دین اسلام بسیار مسئله مهمی است، گفت: پیامبر(ص) همه امت را در خطبه غدیر،‌رسانه قرار داد و امر به تبلیغ واقعه غدیر کردند.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه تبلیغ باید درون خانواده و برون خانواده باشد تا شاهد اثرگذاری مطلوب این مهم باشیم، افزود: روی مسئله ولایت و امامت اهل بیت(علیهم السلام) جهاد تبلیغ و تبیین باید در حوزه درون و برون خانواده صورت گیرد  تا پیام رسول خدا(ص) به درستی برای نسل نو روایت شود.

 

 

وی برلزوم جهاد تبین نیز تاکید کرد و گفت: امروز شایعات و دروغ پراکنی هایی علیه نظام را شاهدیم و نباید بدون تحقیق چیزی را قبول کنیم.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه ارتباط گیری با مخاطب به ویژه مخاطبانی که کمتر در صحنه جامعه به ویژه مساجد و محافل دینی وفرهنگی حضور دارند باید مورد توجه فعالان عرصه جهاد تبلیغ باشد، خاطرنشان شد: رسانه ملی باید راهکاری برای رساندن پیام خدا و پیامبراسلام(ص) به گوش آحاد جامعه ارائه دهند.

 

 

کد خبر 1274348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha