مسائل فرهنگی، مانند مباحث عمرانی در مدت زمان کوتاه به نتیجه نمی رسد

حجت الاسلام مهاجرانی گفت: مسائل فرهنگی، مانند مباحث عمرانی در مدت زمان کوتاه به نتیجه نمی رسد و در این راستا باید صبور باشیم و تلاش بیشتری کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام محمود رضا مهاجری در جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی، ضمن تاکید بر انجام کار فرهنگی به منظور فرهنگ سازی در راستای استفاده صحیح از انرژی گفت: تحقق کار فرهنگی زمان بر و نیاز به برنامه ریزی همه جانبه و دقیق دارد و همگان باید در این راستا تلاش کنند.

 

مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو افزود: نمی‌توان انتظار داشت که مسائل فرهنگی، مانند مباحث عمرانی در مدت زمان کوتاهی و یک پرسه ساخت به نتیجه برسد چرا که گاهی برای رسیدن به مقصود باید سال‌ها کار کرد و در این راه ثابت قدم بود.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه مدیریتی استان در این راستا، بیان کرد: دیدگاه های مدیران صنعت آب و برق استان به موضوعات فرهنگی بسیار مطلوب و انسجام بین مدیران و شرکت ها قابل تقدیر است.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و قرآنی باید با ایده‌پردازی همراه باشند، اظهار کرد: این برنامه ها باید تلاششان در راستای جلب و جذب نسل جوان جامعه به مسائل فرهنگی و حضور و مشارکت ایشان در این برنامه ها باشد.

 

حجت الاسلام مهاجرانی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای فرهنگ سازی و مقوله فرهنگ اشاره کرد و گفت :گستره فرهنگ و کار فرهنگی از جزئی‌ترین فعالیت‌های فردی تا جدی ترین مسئولیت‌های اجتماعی کشیده شده است و امروز باید گام های اساسی در این راستا برداشته شود.

 

مشاور وزیر نیرو و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با تاکید بر انجام حرکت های جهادی در همه عرصه ها به ویژه در راستای کارهای فرهنگی گفت: عرصه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی، به دلیل ابعاد گسترده آن، باید ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبری و در یک کلام حرکتی جهادی باشد.

 

برنامه ریزی در راستای اجرای کارهای فرهنگی در دستور کار وزارت نیرو

 

محمود محمودی، نیز  در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این مجموعه پرداخت و گفت: همه برنامه های فرهنگی با برنامه ریزی های انجام شده در طول سال در اولویت برنامه های صنعت آب و برق استان است.

 

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در استان مرکزی ادامه داد:کار فرهنگی خصوصا در زمان فعلی بسیار مهم و پیچیده است و همگان به ویژه دستگاه های فرهنگی باید به آن توجه داشته باشند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: وزارت نیرو یک وزارت فراگیر در عرصه خدمت رسانی به مردم است زیرا تمام زوایای زندگی مردم با آب و برق گره خورده است.

 

شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ارزیابی وزارت نیرو موفق به کسب رتبه دوم شد که در این مراسم که با حضور «حجت الاسلام دکتر مهاجری» مشاور وزیر نیرو برگزار شد از محمود محمودی  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 1274350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha