مدافعان وطن برای تامین امنیت جامعه از جان مایه گذاشتند

حجت الاسلام صفورائی گفت: مدافعان وطن برای تامین امنیت جامعه از جان خود مایه می‌گذارند تا شهروندان آرامش لازم را داشته باشند پس همیشه قدردان امنیت و تامین‌کنندگان آن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم صفورائی- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی- شامگاه (۱ تیر) در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرهنگ دوم محمدرضا اسداللهی در روستای کوچ القار اظهار کرد: این گرامیداشت به پاس تلاش و زحمات افرادی است که خالصانه و مخلصانه در نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای تامین امنیت مردم در حال تلاش هستند.

 

وی در ادامه افزود: امنیت یک پدیده و موضوع بسیار مهم در جامعه است و زمانی قدردان آن خواهیم بود که آن را از دست بدهیم.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با ذکر این نکته که امنیت از نعمت‌های ناشناخته در جامعه است گفت: افرادی که در جامعه شهرتی دارند، چرا از امنیت و مدافعان امنیت دم نمی‌زنند.

 

حجت الاسلام صفورائی تصریح کرد: فرهنگ ما گاهی به کجا می‌رسد که برای ازدواج فرد معروف برخی دختران جوان ما خودکشی می‌کنند اما در مرزهای کشورمان امثال شهید اسدالهی جان را فدا می‌کنند تا همین دختر خانم‌ها در امنیت کامل در جامعه زندگی کنند.

 

حجت الاسلام صفورائی افزود: اما زمانی که فرزندان شهدای ما یتیم می‌شوند و خانواده آنان داغدار می‌شوند اما همین افراد معروف جامعه دم نمی‌‌زنند و ککشان هم نمی‌گزد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید همیشه قدردان کسانی باشیم که احساس امنیت را در جامعه ایجاد می‌کنند، بیان کرد: شهادت از آرزو و خواسته بزرگان دین بوده است، پس شهادت جایگاه ویژه‌ای است که خداوند به هر کسی اعطا نمی‌کند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: سردار شهید سلیمانی معتقد بود که کسی شهید می‌شود که در زمان حیاتش هم شهید زنده باشد، یعنی اعتقاد و ایمان به خداوند متعال و عمل صالح داشته باشد و پا روی هوای نفس خودش بگذارد.

 

حجت الاسلام صفورائی با بیان اینکه ایمان و اعتقاد به خداوند متعال را باید به فرزندان خودمان با عمل و رفتارمان منتقل کنیم، بیان کرد: شهدا جان خود را برای تامین امنیت همه ما فدا کردند که نیاز است  فرهنگ شهادت در جامعه نهادینه شود.

کد خبر 1274396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha