دولت تمهیداتی برای فروش برنج کشاورز اتخاذ کند

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه برنج شمال پاسخگوی تمام نیاز کشور نیست، دولتمردان قبل از واردات برنج برای تامین نیاز کشور، به کشاورزان داخلی توجه کنند گفت : دولت تمهیداتی برای فروش برنج کشاورز اتخاذ کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازرشت ،‌آیت‌الله رسول فلاحتی امروز( جمعه ۲ تیر) در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با بیان اینکه تمامی برنامه‌های مکتب الهی اسلام مبتنی بر منطق و عقلانیت است اظهار داشت: با ظهور اسلام، وقتی مردم دیدند وعده‌های اسلامی و آیین شریعت مبتنی بر منطق انسانی است، گروه گروه به سمت اسلام آمدند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گرایش امت‌ها، ملت‌ها و اهل فضل به سمت اسلام نشان می‌دهد که اسلام با داشتن منطق و عقلانیت ملت‌ها را به سوی خود جذب می‌کند گفت: همانطور که در آغازین روزهای بعثت بسیاری از انسان‌ها را جذب کرد اما مشرکان زراندوز و سلطه‌طلب به جنگ با پیامبر اکرم(ص) آمدند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مشرکان در طول ۲۳ سال نبوت پیامبر(ص) بیش از ۸۳ جنگ خانمان‌سوز را به پیامبر تحمیل کردند افزود: مسلمانان در این مسیر مال‌ها و جان‌ها فدا کردند اما ایستادند و این درس‌های تاریخ به ملت بزرگ ایران انتقال داده شد و پیامبراکرم(ص) امروز به ملت ایران مباهات خواهد کرد چنانچه در برخی روایات آمده که پیامبر خبر از ملتی دادند که در روزگاری فاتح ساحات جهانی خواهد شد که اشاره به ملت ایران داشتند و امروز شاهد چنین معادله‌ای در دنیای بشر هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به سالروز شهادت جمع زیادی از زائران خانه خدا به‌دست ماموران آل سعود در سال ۱۳۶۶خاطرنشان کرد: حادثه تلخ شکستن حرمت خانه خدا و شهادت مظلومانه زائران هیچگاه از ذهن بشر و مسلمانان نخواهد رفت.

وی ضمن بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش در سال ۱۳۶۰با اشاره به سختی‌های کار قضاوت تصریح کرد: قضاوت با نوامیس، اموال و جان مردم در ارتباط است و کار بسیار سختی است.

امام جمعه رشت با اشاره به مشکلات برنجکاران گیلانی گفت: با توجه به اینکه برنج شمال پاسخگوی تمام نیاز کشور نیست، دولتمردان قبل از واردات برنج برای تامین نیاز کشور، به کشاورزان شمالی زمان می‌دهند تا برنج خود را به فروش برسانند و لذا کشاورزان طی ۳ یا ۴ ماه باید برنج خود را به بازار عرضه کنند اما تعلل‌ها باعث ماندن برنج دست کشاورزان شد و لازم است دولت تمهیداتی برای فروش برنج کشاورز اتخاذ کند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه منافقان بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان را مظلومانه به شهادت رساندند اما اکنون چنین بلایی در آلبانی بر سرشان آوار شد افزود: آلبانی آخرین مقصدشان بود اما باز آواره شدند و خداوند این‌گونه از منافقان انتقام گرفت و آنان را به ذلت کشاند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: آن دسته از زنان و مردانی که با رسانه‌های بیگانه همکاری و در رادیو و تلویزیون‌های دشمن علیه مردم ایران حرف می‌زنند نیز بدانند که چنین بلایی به سر آنان هم خواهد آمد و به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.

کد خبر 1274449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha