مدیران در راستای خدمت به مردم تلاش کنند/دولت سیزدهم خواستار عمکرد همراه با کیفیت است

رمضانی گفت: خدمت به مردم وظیفه تمامی مدیران است و باید در راستای این مهم تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان در معارفه فرماندار جدید بیجار اظهار داشت: امامت و رهبری جامعه، مقام، جایگاه و حرمت دارد و این جایگاه هرگز به افراد ظالم نخواهد رسید و باید در این جایگاه خادم و مستخدم مردم بود.

 

وی با اشاره به اهمیت خدمت به مردم افزود: ما هیچ شرافت و هیچ جایگاه ممتازی نسبت به مردم نداریم‌ و این‌ مهم باید به عمل بیاید و در عمل نشان داده شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و‌ اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه باید با تمام توان در راستای خدمت به مردم  تلاش کرد ابراز داشت: ما اکنون در دهه پنجم نظام جمهوری اسلامی هستیم و دیگر فرصت توجیه برخی کارها و بی‌عملی‌ها و‌ بدعملی‌ها نیست و مسولان باید با جدیت بیشتر تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مدیران باید تلاش جهادی داشته باشند عنوان کرد: دولت سیزدهم خواستار عمکرد همراه با کیفیت است و این دولت مدیر ساعتی و‌ پشت میزنشین نمی‌خواهد.

 

رمضانی افزود: مدیران باید مشورت‌پذیر باشند استبداد برای ما قابل قبول نیست.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ‌در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمن از طریق جنگ ترکیبی اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان دیرینه ایران اسلامی سال گذشته از طریق جنگ ترکیبی قصد داشت تا ارامش کشور را خدشه دارد کند اما در راه رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند.

 

رمضانی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در سال جاری تاکید کرد:انتخابات امسال اهمیت بسیار زیادی دارد  و باید در این زمینه هوشیار بود.

 

مدیریت در جامعه اسلامی یک امانت است

 

حجت‌الاسلام علی خورشیدی امام جمعه بیجار نیز در این آئین با بیان اینکه قبول مسولیت یک امانت سپاری است، اظهار داشت: از دیدگاه اسلام به طور عام و از دیدگاه مولای متقیان مسوولیت یک امانت است.

 

وی افزود: مدیریت و قبول مسوولیت امانتی گران سنگ است که باید به اهلش سپرده شود.

 

امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه باید در راستای خدمت به مردم تلاش کرد و بیان داشت: این پست و مقام زمانی با ارزش می شود که در آن خدمت به مردم باشد.

 

امام جمعه بیجار تاکید کرد: اگر به مسوولیت های خود به عنوان امانت نگاه کردیم قطعا موفق خواهیم شد.

 

خورشیدی بیان کرد: اگر در انتخاب مدیر و‌ مسوولان مسئله شایسته‌سالاری را در نظر گرفتیم قطعا موفق خواهیم شد.

 

حجت الاسلام خورشیدی در پایان با قدردانی از خدمات فرماندار پیشین شهرستان بیجار بیان کرد: امیدواریم این تغییر منشا خیر برای مردم باشد.

کد خبر 1274458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha