مکتب غدیر در جامعه ترویج شود

حجت‌الاسلام نکونام بر زنده کردن و حیات بخشی به غدیر تاکید کرد و گفت: نباید غدیر را فقط به عنوان یک عید به آن نگاه کرد بلکه مکتب غدیر باید ترویج شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲ تیر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به نهم ذیقعده و روز عرفه، گفت: عرفه روز خدا شناسی است و مردم به خوبی قدردان این روز هستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به عید سعید قربان، افزود: رسیدن انسان به کمالات بدون قربانی کردن نفس و هواهای شیطانی محقق نمی شود و عید سعید قربان نماد این مهم است.

 

امام جمعه شهرکرد بر زنده کردن و حیات بخشی به غدیر تاکید و اظهار کرد: نباید غدیر را فقط به عنوان یک عید به آن نگاه کرد بلکه مکتب غدیر باید ترویج شود.

 

خطیب جمعه شهرکرد با گرامیداشت هفتم تیرماه و شهدای این روز، تصریح کرد: شهید بهشتی به گفته امام راحل بسیار مظلوم زندگی کرد و دشمنان القائات بسیاری علیه ایشان داشتند اما او ایستاد و در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسید.

 

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی همواره در صحنه هستند و سفر وزیر کار نیز برکات خوبی برای استان داشت.

 

کد خبر 1274463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha