مجردی و بیکاری پیامدهای منفی در جامعه دارند

حجت‌الاسلام محمدی، گفت: مجردی و بیکاری با پیامدهای منفی در جامعه همراه خواهد بود که اگر کاهش یابند، آسیب‌ها نیز کمتر خواهند شد و جوانان به کار و زندگی در کنار خانواده می‌پردازند.

حجت‌الاسلام سجاد محمدی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: یکی از مشکلات مهمی که در کشورمان وجود دارد، این است که بخشی از جوانان، بیکار و مجرد هستند.

 

استاد حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان، افزود: مجردی و بیکاری با پیامدهای منفی در جامعه همراه خواهد بود که اگر کاهش یابند، آسیب‌ها نیز کمتر خواهند شد و جوانان به کار و زندگی در کنار خانواده می‌پردازند.

 

وی اذعان کرد: ما وظیفه داریم شرایطی را برای ازدواج آسان جوانان فراهم کنیم و تا جایی که می‌توانیم برای معرفی زوجین واسطه شویم چرا که ثواب فراوان دارد.

 

حجت‌الاسلام محمدی، تصریح کرد: خانواده‌ها باید به جوانان روحیه دهند و از ازدواج فرزندان خود جلوگیری نکنند تا انگیزه آنها از بین نرود.

 

وی خاطر نشان کرد: در زمینه تخصيص و پرداخت وام‌های ازدواج، اقدامات مناسبی صورت گرفته اما استقاده بهینه از این وام‌ها و کاهش تجملات در عروسی ضرورت دارد.

کد خبر 1274467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha