۲۰۰ مسجد شرق تهران پایگاه اوقات فراغت نوجوانان/ برگزاری دوره «هادیان غدیر» ویژه ائمه‌جماعات

حجت الاسلام بلندی با بیان‌اینکه ۲۰۰ مسجد ناحیه شهید بهشتی امور مساجد پایگاه اوقات فراغت تابستانی هستند، گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت دوره هادیان غدیر ویژه ۳۰۰ نفر از ائمه جماعات ناحیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «وحید بلندی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از تدارک برنامه های اوقات فراغت در مساجد ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد(مناطق ۱۳،۸،۷،۴) خبر داد و اظهار کرد: برنامه های فصل اوقات فراغت مساجد این ناحیه در محورهای قرآنی، مهارتی و تفریحی و ورزشی برای نوجوانان و جوانان به میزبانی ۲۰۰ مسجد برگزار می شود.

 

مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: در محور قرآنی در راستای تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی تلاش کرده ایم که برنامه های تخصصی حفظ و آموزش قرآن کریم را در مساجد برگزار کنیم و در محور مهارتی نیز از دوره های آموزش سازه های ماکارونی تا حکاکی برگزار می شود و سعی کرده ایم با تدارک برنامه های اردویی تابستان مفرح و شادی را برای جوانان رقم بزنیم.

 

وی با اشاره به برنامه های مساجد این ناحیه در ایام دهه ولایت و امامت اشاره کرد و افزود: طی فراخوانی از مساجد این ناحیه خواستیم که از عید قربان تا عید غدیر خم اقدام به راه اندازی پویش «نذر فرهنگی» کنند و به عشق امیرالمومنین علی(ع) اقدام به کارهای خیر فرهنگی همانند برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای هدایا به برگزیدگان و کمک های مومنانه همچون توزیع بسته های معیشتی، ایستگاه صلواتی و پذیرایی داشته باشند.

 

حجت الاسلام بلندی از برگزاری دوره تبلیغی ویژه ائمه جماعات مساجد با عنوان طرح «هادیان غدیر» خبر داد و گفت: این دوره به منظور تبیین جایگاه امامت و ولایت با حضور ۳۰۰ امام جماعت مساجد مناطق ۱۳،۸،۷،۴ برگزار می شود.

 

مدیر ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به فعالیت ۵۰ مسجد «برقرار» در این ناحیه تأکید کرد: در این ناحیه درهای مساجد محوری و مساجدی که در مسیر تردد مردم و رهگذران هستند، ساعات طولانی به روی مردم باز است.

کد خبر 1274482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha