دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در مسیر رشد اقتصادی قرار دارد

مرتضوی گفت: دولت سیزدهم در سیاست خارجی به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده و با ارائه طرحی نو از بحران تورم گذر کرده و در مسیر رشد اقتصادی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سید صولت مرتضوی شامگاه روز (جمعه ۲ تیر) در جشن روز اصناف در شهرکرد اظهار داشت: نامگذاری سال به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر انقلاب اسلامی راه و مسیر را به دولت نشان داده است و از آنجایی که رهبر انقلاب بر اقتصاد تاکید زیادی دارد دولت با پشتکار و تلاش های شبانه روزی درصدد این است که منویات رهبری به تحقق برسد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان از خانواده اصناف هستند گفت: همه اصناف باید بر اساس شعار سال پیش بروند چرا که هم در مهار تورم و هم در رشد تولید نقش دارند.

 

وی ابراز کرد: در سال های گذشته کشور از رشد اقتصادی مناسبی برخوردار نبود و در اکثر واحدها و قسمت ها از جمله تولید ملی و رشد اقتصادی وضعیت مناسبی نداشتیم که با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم و آیت الله رئیسی با کمک مردم بسیاری از ناترازهای که در تولید و اقتصاد وجود داشت تراز کرده است.

 

مرتضوی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی امروز با کمک مردم و تولیدکنندگان بسیاری از نمی توانیم ها را با شعار «ما می توانیم» به پیش برده و از بسیار از بحران ها عبور کرده است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: قبل از انقلاب نرخ امید به زندگی در کلان کشور ۵۴ سال بود اما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، امید به مردم بازگشت و بر اساس ادعای سازمان‌های بین المللی از جمله سازمان بهداشت جهانی نرخ امید به زندگی به بالای ۷۸ سال رسیده است.

 

وی با اشاره به خدمات دولت مردمی سیزدهم گفت: در سال های گذشته در اقتصاد و در اجرای طرح های بیگانه ثباتی در کشور وجود نداشت، اما در سال ۱۴۰۱ دولت با اجرای فعالیت ها و جلسات گسترده در سیاست خارجی تورم را مهار کرده و در سال ۱۴۰۲ بر مسائل فائق آمده است.

 

مرتضوی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ کشور به رشد اقتصادی سه و نیم درصد رسید و دولت با اجرای طرحی نو در حوزه دیپلماسی سیاسی در پی جبران کردن اشتباهات سال های گذشته است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: روان‌سازی صادرات و ایجاد حمل و نقل روان و آسان و فتح بازارهای جهانی و مثبت شدن تراز تجاری کشور، پذیرش ایران در پیمان شانگهای، ارتباط قوی با همسایگان از خدمات موثر دولت مردمی سیزدهم در سال ۱۴۰۱ بوده است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با کمک شما اصناف عزیز، رونق و ثبات قیمت به بازار برمی گردد و نگرانی های که به حق مردم برطرف می شود که این مهم توسط دولت آغاز شده است.

 

مرتضوی به اقدامات گسترده دولت مردمی سیزدهم در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: انتقال آب و احداث سدها از جمله سد غدیر باباحیدر از مهمترین اقدامات دولت در این استان بوده است.

 

کد خبر 1274487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha