ثبت نام بیش از ۳ هزار شهروند یزدی در طرح پویش « هر خانه، یک پرچم» ویژه عید غدیر

ترکی گفت: بیش از ۳ هزار شهروند یزدی با ثبت نام در طرح پویش « هر خانه، یک پرچم» ویژه عید غدیر به استقبال جشن‌های دهه ولایت می‌روند.

محمدحسین ترکی مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با برگزاری پویش «هر خانه، یک پرچم» و نصب پرچم‌های غدیر بر سر در خانه شهروندان، به استقبال جشن‌های دهه ولایت می‌رود.

وی در مورد این پویش اظهار کرد: پویش «هر خانه، یک پرچم» به بهانه عید بزرگ غدیر و ولایتمداری و ارادت مردم این مرز و بوم به ساحت امیرالمؤمنین(ع) با نصب رایگان پرچم غدیر بر سر در خانه‌ی یزدیها توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار می‌شود.

وی با بیان این که تاکنون بیش از ۳۰۰۰ شهروند در این پویش ثبت نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: علاقمندان تا عید سعید قربان فرصت دارند برای شرکت در این پویش جمله «من مبشر غدیرم» را به شماره ۳۰۰۰۶۱۵۹ پیامک کنند.

ترکی عنوان کرد: فرایند نصب پرچم‌ها توسط عوامل سازمان براساس آدرس ثبت‌نام شدگان تا عید غدیر خم انجام خواهد شد و در مناسبتهای ملی و مذهبی دیگر نیز پرچم‌های متناسب برای نصب تحویل شهروندان خواهد شد.

 

کد خبر 1274491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha