خشم کاربران توییتر و شبکه های اجتماعی فلسطین از هتک حرمت صهیونیست ها به قرآن کریم

کاربران توییتر و شبکه های اجتماعی فلسطین هتک حرمت شهرک نشینان به قرآن کریم در مسجدی در جنوب نابلس را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، به دنبال حمله شهرک نشینان با همراهی سگ ها به مسجدی در روستای عوریف واقع در جنوب نابلس و پاره کردن قرآن کریم توییتر ها و کاربران شبکه های اجتماعی فلسطین خشم خود را از این اقدام اهانت آمیز نشان داده و خواستار حمایت از اماکن مقدسه فلسطین شدند.

 

وزارت امور خارجه فلسطین ویدیویی را منتشر کرد و در آن لحظه خروج شهرک نشینان از مسجد الرباط در روستای عوریف با سگ هایشان را نشان داد که در داحل انداختن قرآن های کریم بر روی زمین هستند.

 

وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه ای رسمی اعلام کرد: با توجه به ادامه «تشدید خونین حملات شهرک نشینان به فلسطینی ها، این اتفاق «توطئه مضاعف» است.

 

کاربران توییتر خواستار «انتقام» به خاطر حمله مسجد و پاره کردن قرآن شدند و این حادثه را «توهین به هر مسلمان» دانسته و این اتفاق را در راستای جنگ مذهبی جاری به رهبری شهرک نشینان و حمایت از دولت اسرائیل دانستند.

 

ایمن دلول، روزنامه نگار فلسطینی در توئیتی نوشت: «حمله شهرک نشینان جنایتکار به مسجد، هتک حرمت آن با ورود سگ ها و پاره کردن قرآن در کرانه باختری اشغالی توهین به هر مسلمانی در هر کجای زمین است.

 

آیه ابوطاقیه، روزنامه ‌نگار فلسطینی نوشت: «صحنه ننگین و سخت در روستای عوریف در جنوب نابلس، ظلم، قدرت و ناپاکی شهرک نشینان را نشان داد.»

 

حاتم البکری، وزیر اوقاف و امور مذهبی فلسطین، نسبت به افزایش تجاوزات شهرک نشینان به مساجد و هتک حرمت آنها هشدار داد و حمله به این مسجد را اقدامی شرم آور توصیف کرد.

 

البکری گفت: «این یک اقدام ظالمانه و غیرقابل قبول است و بخشی از روش و ایدئولوژی دولت اشغالگر افراطی است که با اجازه دادن به شهرک نشینان عامل حملات و اقدامات ظالمانه می شوند.

کد خبر 1274500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha