۹۵ دوره آموزش مهارت کسب و کار  برای مددجویان چالوس برگزار شد

عاشوریان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۵ دوره آموزش کسب و کار با هدف توانمندسازی مددجویان برای نیازمندان جویای کار اجرا شده است .

احمد عاشوریان -رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه سه هزار و ۵۳خانوار تحت حمایت کمیته امداد چالوس هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم نظام اقتصادی کشورها در هم تنیدگی ساختار آموزش و اشتغال آنها است و به عبارت دیگر ارتباط کار و آموزش همواره در برنامه ریزی های اقتصادی و اجتماعی همزمان با یکدیگر در نظر گرفته می شود.

 

 

وی افزود: مهارت های انسانی، منابع مالی و اقتصادی ،مسائل بازار و حقوقی از ملزومات و نیازهای اساسی راه اندازی کسب و کار می باشند که آموزش های مهارت کسب و کار با تقويت آنها و شناساندن این ملزومات به مددجویان، بسترسازی کارآفرینی و شروع کسب و کار توسط آنها را به دنبال دارد .

 

 

عاشوریان تصریح کرد: با همین رویکرد از ابتدای سال تاکنون 95 دوره آموزش کسب و کار برای مددجویان و نیازمندان جویای کار اجرا شده است .

 

 

وی بیان کرد: آموزش های انجام شده در قالب دوره های دامداری کشاورزی، امور مالی و حقوقی کسب و کار و... می باشد.

 

 

رئیس کمیته امداد چالوس گفت: سال جاری با توجه به برش ۲۵۰ نفری ایجاد اشتغال در سامانه رصد برای امداد شهرستان روند بررسی و تشکیل پرونده در جریان می باشد.

 

 

 

کد خبر 1274515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha