نخستین فروشگاه تولیدات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی راه اندازی شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: در راستای ایجاد و توسعه اشتغال، نخستین فروشگاه تولیدات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی راه اندازی شد.

اصغر نورمحمدیان- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این فروشگاه به صورت دائمی محل عرضه محصولات و تولیدات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است که در روزبازار شهرداری شیروان انتهای خیابان سعدی از چند روز گذشته فعالیت خود را شروع کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این فروشگاه کالاها و دست بافته های مددجویان به صورت تضمینی و امانتی  توسط مرکز نیکوکاری شهدای شهرک ولیعصر(عج) و شهرداری شیروان خریداری می شود و با قیمت مناسب به فروش می رسد که تعداد مددجویان برای ارائه تولیدات خود در این فروشگاه محدودیتی ندارد.

 

نورمحمدیان عنوان کرد: در این بازارچه محصولاتی همچون صنایع دستی گلیم، ترشی، تابلو فرش، سفره نان، انواع ادویه غذا، کیف، سبزی خشک و فطیر محلی به فروش خواهد رسید.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: قبل از این مددجویان تحت پوشش این نهاد برای محصولات و تولیداتی که با بهترین کیفیت بود مشکل فروش داشتند و به جهت رفع دغدغه اشتغال آنان و از سویی فروش محصولات در یک مکان دائمی با قیمت مناسب ایجاد چنین بازارچه هایی ضروری بود.

 

نورمحمدیان با بیان اینکه پیگیر ایجاد چند بازارچه دیگر برای این منظور در سطح شهر هستیم، اضافه کرد: با توجه به توانمندی و ظرفیت های مددجویان در تولیدات خود، بازار فروش می تواند اشتغالزایی و باعث درآمدزایی خوبی برای این قشر شود و تا حدی از مشکلات و دغدغه آنان در بحث بیکاری کاسته شود.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

 

 

کد خبر 1274540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha