فعالان رسانه‌ افسران جهاد تبیین و در خط مقدم جبهه رسانه‌ای هستند

سرهنگ ربیعی گفت: فعالان رسانه‌ به عنوان افسران جهاد تبیین در خط مقدم جبهه رسانه‌ای دشمن قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار احسان ربیعی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی گفت: جشنواره ابوذر یکی از ظرفیت‌های موجود برای تقویت جبهه رسانه‌ای استان در مقابل بنگاه‌های دورغ‌پراکنی و امپراطوری رسانه‌ای کشورهای غربی است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی افزود: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی با محورهای شعار سال، جهادتبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امیدآفرینی و خبر خوب، جبهه مقاومت، حجاب  وعفاف، محیط زیست و مطالبه گری فعال، ظرفیت ها و مزیت های استان و سبک زندگی ایرانی-اسلامی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌بایست آثار خود را از یکم فروردین سال جاری تا ۳۰ آذر ماه به نشانی www.basijrasaneh.ir و www.markazi.basijrasaneh.ir ارسال کنند، ادامه داد: آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌بایست مطالب منتشر شده در رسانه‌های مکتوب را جهت ارسال با فرمت jpg یا به صورت فایل zip شده در قسمت ارسال بارگزاری کنند.

 

سرهنگ ربیعی خاطر نشان کرد: مستند، موشن گرافیک و آثار نمایشی با محوریت موضوعات جشنواره باید در پایگاه اطلاع رسانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه خبری، مطبوعات، صدا وسیما و یا رسانه های مستقل استان منتشر شده باشد.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی همچنین با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در جریان‌سازی و مطالبه‌گری انکارناپذیر است، اظهار کرد: در شرایط کنونی فعالان رسانه‌ به عنوان افسران جهاد تبیین در خط مقدم جبهه رسانه‌ای دشمن قرار دارند،

 

وی با تاکید بر اینکه فعالان رسانه می‌بایست مطالبه‌گری را به درستی و از مراجع ذی صلاح پیگیری کنند اظهار کرد: با این کار می توانند به ارائه پاسخ شفاف و قانع کننده به جامعه، یک فضای به دور از هرگونه ابهام و اعتماد آفرین بین دولت و مردم برقرار کنند.

کد خبر 1274571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha