حضور هیئت اعزامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد

هیئت اعزامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ظهر امروز (۳ تیر ماه) معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها، مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی، مدیرکل امور اداری و منابع انسانی و مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دعوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کردند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه، گفت: معاون وزیر و مدیران ستادی به منظور بررسی مسائل و مشکلات زیر ساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی و بررسی شرایط فرهنگی استان دعوت استان را پذیرفتند و در استان حضور یافتند.

 

امین درخشان افزود: در این سفر هم مسائل و شرایط فرهنگی و هنری و زیرساخت و همچنین شرایط پرسنل این اداره کل مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

وی ادامه داد: بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگ تالار مرکزی یاسوج و سایر پروژه‌ها فرهنگی به تعمیر و تجهیز فرهنگسراها و زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان و شهرستان‌ها از اهداف سفر هیئت وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت به استان است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در پاسخ به سئوال خبرنگار پایگاه خبری کبنا مبنی بر اینکه با چه هدفی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اید، گفت: در راستای سفر آقای رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد دستور دادند که به کهگیلویه و بویراحمد سفر و مشکلاتی که هست را شناسایی و طرح‌های عمرانی و مصوباتی که در دور اول سفر رئیس جمهور به استان داشتیم را بررسی و نواقص را برطرف کنیم.

 

سید محمود اسلامی در پاسخ به سئوال دیگری در زمینه بودجه تالار مرکزی شهر یاسوج هم گفت: تالار مرکزی یاسوج، کارهای ابتدایی‌ آن انجام و پیمانکار هم انتخاب شد و 270 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل این پروژه اختصاص دادیم و انشاءالله در دولت مردمی به اتمام می‌رسد.

کد خبر 1274604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha