۱۵۰ پایگاه قرآنی در مساجد چهارمحال و بختیاری دایر شده است

مظاهری از فعالیت ۱۵۰ پایگاه قرآنی در مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: تبدیل مساجد به پایگاه ‌های قرآنی یکی از مطالبه های مهم رهبر انقلاب است که این امکان در قالب کارویژه «مسجد، پایگاه قرآنی» مورد توجه فعالان مسجدی استان قرار گرفته است.

محمدرضا مظاهری به فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در حوزه قرآن اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: هر کانون فرهنگی هنری مسجد در چهارمحال و بختیاری یک پایگاه قرآنی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تبدیل مساجد به پایگاه ‌های قرآنی یکی از مطالبه های مهم رهبر انقلاب است که این امکان در قالب کارویژه «مسجد، پایگاه قرآنی» مورد تأکید و توجه فعالان کانون ‌های فرهنگی هنری استان قرار گرفته است.

 

وی بابیان اینکه ۱۵۰ پایگاه قرآنی در مساجد چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند ابراز کرد: این پایگاه های قرآنی با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و کشف و شناسایی جوانان مستعد در عرصه قرآن است.

 

مظاهری خاطرنشان کرد: در اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآنی» برپایی کرسی‌های تلاوت مجلسی مستمر، جلسات سنتی قرآن، جلسات آموزشی روخوانی، روانخوانی، حفظ و ایجاد گروه ‌های قرآنی با محوریت ائمه جماعات مساجد در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از راه حل های موثر برای انسجام بخشی به برنامه های قرآنی در مساجد اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآنی» است.

 

کد خبر 1274611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha