عید بزرگ غدیر، فرصت ترویج فرهنگ ولایت در جامعه است

حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه برگزاری جشن میهمانی عید غدیر کار بزرگی است، گفت: عید غدیر فرصت ترویج فرهنگ ولایت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین قاسم متقی نیا امروز در دیدار با ستاد مردمی میهمانی عید غدیر، با استناد به آیاتی از سوره های بقره و معاد در قرآن مجید، اظهار داشت: چهار آفت؛ دین فروشی، حب مال دنیا، حب پست و مقام و کینه ورزی، از عوامل دور شدن از غدیر و ظلم به غدیر، بیان فرمود، که باعث ایستادن در مقابل ولایت گردید.

 

مدیر کانون خدمت رضوی استان لرستان افزود: عید بزرگ غدیر، فرصت ترویج فرهنگ ولایت در بین آحاد مردم جامعه است.

 

وی، با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری جشن میهمانی عید غدیر در خرم آباد؛ ادامه داد: این کار( جشن میهمانی عید غدیر خرم آباد)  کار بزرگی است و یقینا درست است و هیچ شکی، بر آن نیست.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، خطاب به اعضای ستاد مردمی میهمانی غدیر خرم آباد گفت؛ غدیر، خادم می خواهد و باید برای برپایی جشن با شکوه عید غدیر و ترویج فرهنگ ولایت از همه اشخاص و گروه های مختلف دعوت شود.

 

مدیر کانون خدمت رضوی استان لرستان اظهار کرد: خدمت به امیر المومنین حضرت علی (ع) ، عبادت و خدمت به دین و تضمین کننده آینده اسلام و انقلاب اسلامی است.

کد خبر 1274670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha