نگاهی به صنعت گردشگری در رادیو ایران

برنامه «ایران امروز» یکشنبه ۴ تیرماه با حضور کارشناسان و صاحب نظران نگاه ویژه ای به صنعت گردشگری در برنامه هفتم توسعه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیویی ایران، بررسی موضوعات سه حوزه تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی در لایحه ارائه شده برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد احکامی که در حوزه ماموریتی این وزارتخانه پیشنهاد شده است، احکامی برای تقویت و توسعه صنعت گردشگری کشور است.

 


سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «ایران امروز» یکشنبه ها بیان کرد: توجه به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همواره در سیاست های کلی برنامه های پنجساله توسعه مقام معظم رهبری ابلاغ شده این بارهم در برنامه هفتم توسعه گردشگری و ترویج صنایع دستی تاکید شده است.

 


با توجه به اهمیت این موضوع در برنامه روز یکشنبه 4 تیر، با حضور دکتر محمد رضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی، دکتر ابوطالب قاسمی معاون اداره کل سرمایه گذاری و زیرساخت مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دکتر اسماعیل قادری مدیر گروه گردشگری در دانشگاه و صاحب نظر حوزه ی گردشگری پیرامون اهمیت صنعت گردشگری موانع و مشكلات اين حوزه و تاثير آن در اقتصاد و ارز آوري و راه کارهای رفع آن بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

 


گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه ها به تهیه کنندگی سیما پاتیمار، اجرای محمدرضا درویش و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود.

کد خبر 1274688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha