۱۲ همایش فرهنگی تربیتی در خراسان رضوی برگزار می شود

افشارنیا گفت: ۱۲ همایش در راستای ارتقای مهارت های زندگی خانواده های تحت حمایت، تغییر نگرش مخاطبین نسبت به ازدواج و افزایش انگیزه تحصیلی مخاطبین تحت حمایت در خراسان رضوی برگزار می شود.

محمد افشارنیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، بیان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تا پایان تیرماه سال جاری 12 همایش در راستای ارتقای مهارت های زندگی خانواده های تحت حمایت، تغییر نگرش مخاطبین نسبت به ازدواج  و افزایش انگیزه تحصیلی مخاطبین تحت حمایت برگزار می شود.


معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه 6 همایش در مشهد و 6 همایش در شهرستان های نیشابور، تربت حیدریه، کاشمر، قوچان، سبزوار و فیروزه برگزار می شود، گفت: به صورت میانگین مخاطبین در هر همایش  180 نفر پیش بینی شده است.


وی افزود: 3 همایش مربوط به حوزه تحصیلی دانش آموزان، 2 همایش مربوط به زوج های جوان، 2 همایش در خصوص ازدواج موفق برای دختران در آستانه ازدواج و یک همایش با موضوع پیشگیری از اعتیاد و 4 همایش دیگر  با موضوع مهارت های زندگی و فرزند پروری برای مادران سرپرست خانوار و خانواده های دارای سرپرست از کار افتاده می باشد.


افشارنیا با بیان اینکه تاکنون 4 همایش برگزارشده و استقبال خوبی صورت گرفته است، گفت: از اساتید مجرب و برجسته چون دکتر صادقیان، دکتر عیسی نژاد، دکتر خاکپور، دکتر سعادتی و ... بهره می بریم.


معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: این همایش ها با محوریت مرکز مشاوره راه زندگی «رز» برگزار می شود.

 

کد خبر 1274696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha