حوزه علمیه پرچمدار صیانت از اهداف اسلام و انقلاب است

زیویار با بیان اینکه حوزه علمیه پرچمدار صیانت از اهداف اسلام و انقلاب است، گفت: از این ظرفیت باید در جهت تبیین اهداف انقلاب استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار، در نشست طلاب و مبلغان خواهر حوزه علمیه خواهران لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهارداشت: اخلاص عمل و فعالیت جهادی مهم ترین شاخصه در عرصه تبلیغ است.

 

استاندار لرستان به ظرفیت حوزه علمیه در عرصه تبلیغ و تبیین ارزش های دینی اشاره کرد و افزود:  بهره مندی از ظرفیت‌های تبلیغی، تربیتی و فرهنگی حوزوی برای استحکام بنیان خانواده و مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است.

 

وی از طلاب خواهر به عنوان پرچمداران صیانت از اهداف اسلام و انقلاب یاد کرد و عنوان داشت: خواهران مبلغ موتور محرکه حراست و صیانت از اهداف اسلام، انقلاب و نهاد خانواده هستند.

 

زیویار بر ضرورت تقویت بنیه تبلیغی مبلغان تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه مقابله و ایستادگی در برابر جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمنان است.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی و ایجاد کارگروه تبلیغی حوزه علمیه خواهران، اظهارکرد: امید است تشکیل این کارگروه حوزوی اقدامی موثر برای نهادینه سازی و ترویج آموزه‌های دینی و انقلابی در جامعه باشد.

کد خبر 1274730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha