اروپایی ها بعد از سال ها خدمات دهی به منافقین خلق متوجه تهدیدات امنیتی آن ها شدند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اروپایی ها بعد از سال ها خدمات دهی به منافقین خلق متوجه وجود این غده سرطانی و تهدیدات امنیتی آن ها شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، زهره سادات لاجوردی در تذکری شفاهی در ادامه جلسه علنی امروزیکشنبه (۴تیر) مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشت ۴۲ سال از جنایت منافقین و در سالگرد وقایع تروریستی ۳۰ خرداد ۱۳۶۰شاهد خبر مسرت بخش در خصوص حکم دادگاه آلبانی برای ورود پلیس به مقر منافقین و همچنین اعلام ممنوعیت تجمع سالیانه این گروهک تروریستی در فرانسه بعد از ۱۵ سال و تغییر موضع کشورهای اروپایی هستیم.

 

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس  اظهار کرد: این تغییر موضع حکایت از عمق جنایت این گروهک تروریستی در قبال ملت ایران دارد. اروپایی ها بعد از سال ها خدمات دهی به منافقین خلق متوجه وجود این غده سرطانی و تهدیدات امنیتی آن ها شدند. آنهایی که میخواستند با پست های دروغین در ایران آشوب به راه بیندازند و ایران را فتح کنند با اسپری فلفل به هلاکت رسیدند.

 

 

 

وی  تصریح کرد: آنها که با کمک اروپا و آمریکا حریف اراده ملت نشده اما از خیانت دست نکشیدند بدانند که این فلاکت و حقارت پایانکار تمام مزدورانی است که به نیت خوش رقصی برای دشمنان این مرز و بوم به جان و مال هموطنان متعرض شده و از هیچ فریب ونیرنگی دریغ نکردند.

 

 

لاجوردی خاطر نشان کرد: این نتیجه دیپلماسی قدرتمندانه دولت سیزدهم است. دولت آقای رئیسی با اتخاذ تدابیر دیپلماسی عزتمندانه علاوه بر آنکه تحریم ها را به تحقیر کشانده در جهت سوق دادن کشورها و ملت های منطقه به سوی صلح و آرامش حرکت کرده و ایندستاوردها همان چیزی است که غرب گرایان نمی خواستند اتفاق بیفتد. اکنون که این اتفاقات مبارک رخ داده آنها نمی خواهند ایناتفاقات را ببینند. درخواست خانواده شهدای ترور استرداد سرکردگان منافقین به جمهوری اسلامی و محاکمه آنها است.

 

 

فرهاد بشیری نیز در تذکری، گفت: منافقین کوردل انسان‌های بسیار جلاد و خشنی هستند. امروز استکبار متوجه شد ملجا و پناهگاهانسان‌های رذل و کثیفی شده که جای خوشحالی دارد. امید است این رویه ادامه‌دار باشد و با این جرثومه‌های فساد شدیدتر برخوردشود.

کد خبر 1274770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha