مهلت ثبت نام خواهران در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» تا ۱۰ تیرماه تمدید شد

حجت ‌الاسلام کرمی گفت: خواهران علاقه مند می توانند تا ۱۰ تیرماه در قالب‌های نیمروزی و یک‌روزه در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» چهارمحال و بختیاری ثبت نام کنند.

حجت ‌الاسلام رسول کرمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۳ طی ۵۰ روز و به‌ صورت‌ نیمروزی و روزانه در بخش های فرهنگی، تفریحی و تربیتی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: خواهران شرکت کننده در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» در رشته های روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، روخوانی و روانخوانی، مباحث اعتقادی و سبک زندگی اسلامی باهم به رقابت می پردازند.

 

مسئول طرح قرآنی طاووس بهشتیان مدرسه علمیه قرآن محور امامیه شهرکرد ادامه داد: خواهران علاقه مند می توانند تا ۱۰ تیرماه در قالب‌های نیمروزی و یک‌روزه در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» چهارمحال و بختیاری ثبت نام کنند.

 

وی بابیان اینکه علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره همراه ۰۹۱۳۶۷۶۳۴۵۷ تماس بگیرند ابراز کرد: این دوره از مسابقات از ۱۱ تیر تا پایان مرداد سال جاری در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد برگزار می شود.

 

کد خبر 1274819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha