اعزام ۴۰ دانش آموز زیارت اولی به مشهد مقدس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان، از اعزام ۴۰ دانش آموز دختر زیارت اولی از دبیرستان دخترانه شبانه ‌روزی سعادت سولدی از توابع بخش قوشخانه این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد.

فرامرز شجاعی- مدیر آموزش و پرورش شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۰۰ نفر دیگر از دانش آموزان زیارت اولی به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

وی بیان کرد: این اردوها با هدف بهره گیری از فضای معنوی زیارتی، بصیرت‌افزایی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین دانش آموزان انجام می‌شود.

 

شجاعی عنوان کرد: این مرحله از اعزام با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و با محوریت سازمان دانش آموزی شهرستان انجام شده که برگزاری اردوهای دانش آموزی و دانشجویی یکی از سیاست‌های حوزه معاونت فرهنگی است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: فقط هزینه ایاب و ذهاب با آموزش و پرورش است و از ساعت ورود به مشهد تا خروج، این دانش آموزان در اختیار خدام امام رضا(ع) و تولیت فرهنگی آستان قدس رضوی قرار می گیرند.

 

شجاعی بیان کرد: با توجه به اینکه تقویت و فعال سازی سفرهای تربیتی دانش آموزی یکی از اهداف سازمان دانش آموزی شهرستان می‌باشد، لذا این سازمان در نظر دارد در سال ۱۴۰۲ نیز در زمینه اعزام دانش آموزان زائر اولی اقدام کند که برنامه اعزام دانش آموزان متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

کد خبر 1274821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha