پویش «نذر قربانی» به همت میقات الرضا طبس برگزار می شود

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در نظر دارد تا در آستانه فرارسیدن عیدسعید قربان به اجرای پویش «نذر قربانی» با کمک مردم و خیرین جهت توسعه فرهنگ مواسات و همدلی در جامعه بپردازد.

مهدی قاسم زاده-مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: عیدسعید قربان فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ مواسات و همدلی در جامعه است.

 

وی ادامه داد: آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس همواره بحث کمک به محرومان و نیازمندان و اجرای رزمایش های همدلی و کمک مومنانه را در دستور کار داشته است و اکنون نیز به مناسبت فرارسیدن عیدسعید قربان به دنبال دست گیری و کمک به نیازمندان و محرومان است.

 

قاسم زاده در خصوص اجرای پویش«نذر قربانی» گفت: آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در نظر دارد تا در آستانه فرارسیدن عیدسعید قربان به اجرای پویش «نذر قربانی» با کمک مردم و خیرین بپردازد.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس بیان کرد: با اجرای پویش «نذر قربانی» به دنبال این هستیم تا به همت خیرین به بحث توزیع بسته های گوشت قربانی بین محرومان و نیازمندان جهت توسعه فرهنگ مواسات و همدلی بپردازیم.

 

قاسم زاده در پایان اظهار داشت: خیرین و مردم شهرستان طبس جهت کمک و مشارکت در اجریا پویش «نذر قربانی» می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۸۵۷۲ به نام این آستان مقدس واریز نمایند.

 

 

 

کد خبر 1274830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha