ضرورت حساس شدن جامعه نسبت به جهاد تبیین/ لزوم آگاهی مردم از شرایط جنگ ترکیبی

حجت الاسلام رئیسی زاده گفت: مهمترین مسئله ای که باید جامعه را نسبت به جهاد تبیین آگاهی داد این است که در شرایط جنگ ترکیبی قرار گرفته ایم.

حجت الاسلام محمدرضا رئیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به راهکارهای حساسیت جامعه نسبت به جهاد تبیین، گفت: مهمترین مسئله ای که باید جامعه را نسبت به جهاد تبیین آگاهی داد این است که در شرایط جنگ ترکیبی قرار گرفته ایم.

 

امام جمعه شهر سده اقلید با تاکید بر اینکه جامعه باید نسبت به این مهم حساس باشد که دشمن همیشه بیدار است، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما بخوابیم دشمن بیدار است و خدای نکرده اگر کسی خوابید با لگد دشمن بیدار خواهد شد.

 

به گفته وی، امروز شکل جنگیدن دشمن تغییر کرده و چنانچه جامعه بپذیرد که در جنگ ترکیبی، شناختی محاسباتی و ادراکی قرار گرفته طبیعتاً حساس می شود.

 

حجت الاسلام رئیسی زاده با گلایه از اینکه بسیاری از مردم شرایط کشور و مکتب انقلاب را در شرایط جنگی نمی بینند، اظهار کرد: مهمترین مسئله این است که به مردم بفهمانیم دشمن همه‌جوره به میدان آمده و داشته ها، باورها، ارزش ها و آرمان ها را که مردم برای آن خون و جان داده اند هدف قرار داده است.

 

 

 

کد خبر 1274902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha