شهید بهشتی الگوی مسئولان است

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه شهید بهشتی مظلوم، دانشمند، مدیر و مدبر بود، گفت: شهید بهشتی الگوی همه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۵تیر)، در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر در شهرستان الیگودرز با تسلیت شهادت امام باقر(ع) اظهارداشت: امام باقر(ع) در مکتب اهل بیت(ع) روش فهمیدن و علم آموزی را به ما یاد داد و کسی که در اسلام و جامعه دنبال درس گرفتن است، از مکتب امام باقر(ع) الگو می گیرد.

 

وی با اشاره به جانفشانی شهدا در حفظ ارزش ها افزود: شهدا برای همیشه نامشان در تاریخ خواهد ماند و در جوار عیسی مسیح منتظر ظهور امام زمان(عج) و قیام دوباره هستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفت تیر عنوان کرد: به فرموده امام راحل شهید بهشتی مظلوم، دانشمند، مدیر و مدبر بود.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: امروز مدیران ما در هر عرصه ای که مشغول خدمت هستند باید از شهید بهشتی الگو بگیرند.

 

وی با بیان اینکه هدف امام راحل از انقلاب اقامه توحید و اصول دین بود، عنوان کرد:امام راحل امامت را به مردم شناخت، نبوت و عدل را معنا کرد و هدف امام خمینی(ره) پیاده کردن اصول و فروع دین در جامعه بود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستات به وصیت نامه شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: خواسته شهدا نماز، حجاب و عفاف و پشتیبانی از امام زمان است، شهدا وظایف مسئولین را بیان کردند و باید به وصیت نامه شهدا توجه شود.

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه برای هر صندلی در جمهوری اسلامی ۷۲ شهید تقدیم شده است، اظهارکرد: هر مسئولی در جامعه اگر در خدمت به مردم کوتاهی کند، خیانت به شهدا است.

 

وی عنوان کرد: در دولت انقلابی با وجود مشکلات همه باید کمک کنیم و برای رفع مشکلات و مقابله با توطئه های دشمن در صحنه باشیم.

کد خبر 1274959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha