یادواره شهدای پد خندق در لنده برگزار شد

یادواره سه شهید دوران دفاع مقدس در عملیات حماسه آفرین پد خندق در شهرستان لنده برگزار شد.

یبه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در آیین گرامی داشت شهدای پدخندق در لنده گفت: جوانان دوران دفاع مقدس با دست خالی و اتکا به خداوند و ایمانی راسخ جان شیرین خود را دادند تا وجبی از خاک وطن در دست دشمن نیفتد.


«اصغر حبیبی»، در این آئین با تأکید بر ضرورت دشمن‌شناسی و تداوم مبارزه با دشمن، افزود: هشت سال در نداری کامل و در فقر نظامی و اقتصادی در مقابل دشمنی مقابله کردیم و بیش از هفتاد کشور پشتیبان آنان بودند.


وی ادامه داد: پدخندق، گنجینه‌ای ارزشمند از رشادت‌ها و دلیرمردی رزمندگان غیور کهگیلویه و بویراحمدی است.
 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه لنده هم در حاشیه این مراسم معنوی گفت: حضور اقشار مختلف مردم به خصوص رزمندگان و حماسه سازان «پدخندق» در این یادواره نشان از اهمیت دادن به مقام ولایت شهدا و ولایت مداری این مردم است.


سرهنگ دوم پاسدار رضایی با اشاره به عبارت زیبای مقام معظم رهبری در مورد برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست افزود: امسال بیش از هشت یادواره پایگاهی، محله‌ای و خانوادگی در شهرستان لنده برگزار شد که برگزاری یادواره شهدای پد خندق در سالروز شهادت این ستارگان آسمانی نهمین یادواره است.


شهرستان لنده ۹۲ شهید گلگون کفن در راه نظام و انقلاب در دفاع مقدس تقدیم کرد که سه تن از این شهدا در پد خندق به نام‌های شهیدان سردار کریمی، جوادی و خلیلی شاد در تیرماه سال ۶۷ در منطقه جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

کد خبر 1274980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha