مراسم رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذردر کرمانشاه برگزار می شود

صحرایی گفت: به زودی مراسم رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر را در استان برگزار خواهیم کرد.

محمدهادی صحرایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری  هفتمین جشنواره رسانه ابوذر در استان، گفت: اولین هدف ما در این جشنواره تبیین و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی و  بصیرت بخشی به آحاد مختلف مردم در زمینه‌های گوناگون است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه افزود:رسانه ها می توانند با ایجاد فکر و ارائه آن به جهانیان به نحوی در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند که این نشان از قدرت رسانه در جهت افکار سازی است.

 

وی با اشاره به اینکه توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر است ، خاطر نشان کرد: تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه‌ها، تحول در محتوای رسانه‌ها با محوریت جشنواره و ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند از جمله اهداف جشنواره ابوذر است.

 

صحرایی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم مرحله استانی جشنواره ابوذر را تا قبل از بهمن ماه جاری در استان برگزار کنیم و همچنین آثار برتر جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر ارسال خواهند شد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه اظهار کرد: به دنبال این هستیم که با راه اندازی قرارگاه راویان پیشرفت، استان را در مسیر توسعه قرار دهیم و  امیدواریم رسانه‌های استان پای کار باشند و این قرارگاه را در جهت رسیدن به اهدافش یاری کنند. 

 

وی در پایان گفت:هدف از برگزاری قرارگاه راویان پیشرفت به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد بارقه امید، تقویت حس غرور و افتخار ملی در آحاد جامعه توسط روایتگری رسانه‌ها  است.

کد خبر 1274994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha