نذر قربانی مشارکتی به همت کانون خاتم الانبیاء بیرجند اجرا می‌‌شود

بابائیان گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت نذر قربانی مشارکتی در مسجد محمد رسول الله (ص) بیرجند اجرا می‌شود.

محمدرسول بابائیان - مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) بیرجند- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: این کانون برای دهه امامت و ولایت مسابقه کتابخوانی با محوریت خطبه غدیر  برگزار می کند که جوایز آن هم اهدای انگشتری دُر نجف است.

 

وی دیدار با خانواده شهدا و سادات را از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت این کانون عنوان و افزود: ویژه برنامه نوجوانان و جوانان و جشن عید غید و قربانی از دیگر برنامه های این دهه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) بیرجند در ادامه از نذر قربانی مشارکتی مسجد خبر داد و گفت: ذبح گوسفند به صورت مشارکتی همزمان با عید قربان انجام و سپس توزیع آن، بین نیازمندان در دستور کار است.

 

بابائیان با اشاره به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت و تابستانه برای خواهران و برادران در محل مسجد محمدرسول الله(ص)، گفت: در این مدت برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف و برنامه های فرهنگی و آموزشی را برای نوجوانان و جوانان خواهیم داشت.

 

وی از برگزاری اردوی علمی و آموزشی برای رصد آسمان کویر سه قلعه خبر داد و افزود: بازدید از کارخانه ها و مراکز علمی و دیدار با علما و مشاهیر استان هم در دستور کار است.

 

وی در پایان گفت: در طرح ملی مسجد کانون نشاط، کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن، تجوید قرآن، قصه گویی، احکام و مداحی، نقاشی، خوشنویسی، نجوم، کلاس های تقویتی پایه ابتدایی، زبان انگلیسی، فتوشاپ، برنامه نویسی، تدوین فیلم، فوتسال و دفاع شخصی تدارک دیده شده است و متقاضیان می توانند جهت شرکت تا 9 تیرماه اقدام کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1275036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha