کمیته امداد از فعالیت‌های فرهنگی ویژه افراد تحت پوشش غافل نشود

حجت الاسلام مدبر گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) جهرم علاوه بر توجه به محرومین و نیازمندان، از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جهت رشد و توانمند سازی افراد تحت پوشش غافل نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز سه شنبه (۶ تیر) در دیدار مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) جهرم گفت: نهاد کمیته امداد امام خمینی که به نام معمار کبیر انقلاب اسلامی مزین شده است،یکی از یادگارهای آن بزرگمرد تاریخ است که همواره توجه ویژه ای به مستضعفین و محرومان داشت و اکنون نیز فعالیت های این نهاد باید در جهت محرومیت زدایی پیش رود.

 

امام جمعه جهرم اظهار داشت: نبایستی نگاه کمیته امداد صرفا یک نگاه کمک معیشتی باشد بلکه باید در جهتی حرکت نماید که زمینه  توانمند سازی افراد تحت پوشش خود را فراهم نمايد،چنانچه که بعضا افراد تحت پوششی را شاهد بودیم که اکنون به عنوان یک کارآفرین ،علاوه بر اتکای اقتصادی به خود زمینه اشتغال و کسب درآمد برای دیگر افراد را نیز فراهم کرده اند.

 

حجت الاسلام مدبر، فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان به خصوص با تهیه جهیزیه و وسایل زندگی را از دیگر کارهای قابل توجه کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست که در کنار برنامه ریزی برای اشتغال و  تهیه مسکن مناسب توسط دیگر سازمان های مسئول ،علاوه بر رشد و ترویج سنت حسنه الهی ازدواج، از چالش پیری جمعیت در سال‌های آینده جلوگیری می کند.

 

در این جلسه عرفانیان، مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جهرم ضمن قدردانی از نگاه ویژه امام جمعه به این نهاد در راستای توجه به اقشار آسیب پذیر اظهار داشت: جای پیوست فرهنگی در فعالیت های این نهاد خالی بود که امید است با رهنمودهای امام جمعه و سایر علما و کارشناسان بتوانیم این نقصان را جبران کرده و خدمات بیشتری ارائه نماییم.

کد خبر 1275063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha