افتخار آفرینی اعضای هلال احمر زنجان در مسابقات کشوری قرآن

هاشمی گفت: ۲ نفر از اعضای هلال احمر زنجان در مسابقات سراسری قرآن کریم جمعیت هلال احمر کشور رتبه نخست را به نام این استان رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حکمت اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان، اعضای امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر این استان با حضور 140 نفر با شعار "خدمت، صلح و دوستی" برگزار شد.

 

وی یادآوری کرد: از این تعداد 12 خانم و آقا در رشته های حفظ سه جزء، پنج جزء، 15 جز، 30 جزء، ترتیل و تحقیق، احکام، نهج البلاغه، تفسیر، حفظ یک جزء و حفظ سوره یس به مسابقات سراسری قرآن کریم جمعیت هلال احمر کشور راه یافتند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در مرحله کشوری این مسابقات رشته های حفظ سه جزء، پنج جزء، 15 جز، 30 جزء، ترتیل و تحقیق به صورت حضوری و رشته های احکام، نهج البلاغه، تفسیر، حفظ یک جزء و حفظ سوره یس نیز به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار شد.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها رویا عبدی عضو جمعیت هلال احمر زنجان رتبه نخست رشته حفظ سه جزء قرآن کریم را از آن خود کرد.

 

وی یادآوری کرد: امیرعلی نعلبندیان نیز با هشت سال به عنوان کم سن ترین شرکت کننده رشته حفظ قرآن کریم در این مسابقات معرفی شد.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این دستاورد بزرگ که نشان از تلاش، پشتکار و همت والای اعضا دارد، مایه افتخار و مباهات هلال احمر استان و زمینه ساز انگیزه‌های والاتر برای کسب موفقیت‌های بیشتر است.

 

هاشمی اظهارداشت: باید خانواده جمعیت هلال احمر استان بیش از گذشته با قرآن مانوس شوند تا این مجموعه در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

کد خبر 1275066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha