اوقات فراغت یکی از ضروری ترین و مهمترین برنامه های کانون های مساجد است

بیکی گفت: اوقات فراغت یکی از ضروری ترین و مهمترین برنامه های کانون های مساجد است که هر ساله نگاه ویژه ای از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به آن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مهدی بیکی امروز (سه شنبه 6 تیر) در مراسم افتتاحیه و جلسه توجیهی اوقات فراغت «مسجد کانون نشاط» کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در مسجد جامع گلشن گرگان گفت: اوقات فراغت یکی از ضروری ترین و مهمترین برنامه های کانون های مساجد است که هر ساله نگاه ویژه ای از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان به آن می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: امسال نیز بر اساس هماهنگی که با چهار اداره فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و هلال احمر انجام شده و تفاهم نامه با آنها به امضا رسیده است.

 

وی ادامه داد: از ظرفیت این ادارات نیز جهت پر کردن اوقات فراغت بچه های کانون های مساجد استفاده می شود.

 

بیکی اظهارداشت: یکی دیگر از برنامه هایی که شروع کار آن در ایام اوقات فراغت انجام می شود و تا پایان سال نیز ادامه دارد، طرح ایجاد پایگاه های قرآنی است که بسیاری از کانون ها به برگزاری کرسی تلاوت می پردازند.

 

وی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از برنامه های فرهنگی و هنری در پر کردن اوقات فراغت استفاده می کنند اما بسیاری از این برنامه ها در سه قالب اردویی، ورزشی و مهارتی نیز برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: استان گلستان دارای 824 کانون فرهنگی و هنری است که بسیاری از این کانون ها در ایام اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان برنامه دارند.

 

 

کد خبر 1275126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha