اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه زمینه بهره مندی معنوی از نماز را فراهم می کنند

حجت الاسلام حقیان به اهمیت و جایگاه ارزشمند نماز جمعه اشاره کرد و گفت: اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه زمینه بهره مندی معنوی از نماز را برای مردم فراهم می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان، امروز(6تیر)، در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان سلسله با اشاره به تدوین نظام نامه ویژه ستادهای نماز جمعه اظهارداشت: از این پس معیار عمل در ستاد نماز جمعه توجه به این نظام نامه است.

 

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به سخنی از رسول مکرم اسلام افزود: برخی مردم کلید خوبی ها و قفل بدی ها هستند و برخی دیگر عکس آن کلید بدی ها هستند که در خوبی ها را می بندند و در بدی ها را به روی مردم باز و آنها را منحرف می کنند.

 

وی با بیان اینکه این افراد که کلید خوبی ها هستند بهترین جایگاه را در پیشگاه خداوند متعال دارند، عنوان داشت: اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه از دسته اول هستند و این مقام توفیقی از جانب خداوند است.

 

حجت الاسلام حقیان خاطرنشان کرد: اعضای ستاد نماز جمعه در بهترین روز هفته و در طلایی ترین ساعات نزدیک اذان فعالیت می کنند و زمینه هدایت مردم و رشد و ترقی معنوی و بصیرتی را فراهم می کنند، این فعالیت ها جای قدردانی دارد.

 

وی به جایگاه ارزشمند ستاد برگزاری نماز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: این اعضا افتخار کنند که علی رقم کمبودها و مشکلات و اینکه امکانات رفاهی کافی حاکم نیست، با فعالیت در بهترین روز هفته و بهترین ساعات در رحمت الهی و معنویت را به روی مردم باز می کنند و مردم حضور باشکوه در نمازجمعه از معنویت آن بهره مند می شوند.

 

حجت الاسلام حقیان خاطرنشان کرد: امید است در سایه تقویت همکاری و توفیق الهی بتوانیم در  جهت رشد و هدایت مردم از طریق رسانه نماز جمعه موفق باشیم.

کد خبر 1275129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha