جزئیات برگزاری دعای عرفه در مناطق مختلف شهرستان ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: دعای پر فیض عرفه به صورت متمرکز در مسجد جامع شهر ملایر و بوستان سیفیه و در سایر مساجد این شهرستان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام  روح الله نجفی در گفت وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر با اشاره به فضیلت و اهمیت دعای پر فیض عرفه امام حسین(ع) در روایات مختلف گفت: همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملایر نیز دعای پر فیض عرفه برگزار خواهد شد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری دعای عرفه در 30 نقطه شهری و روستایی ملایر خبر داد و افزود: این نقاط شامل مساجد و  و فضای باز بوستان ها خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه دعای پر فیض عرفه به صورت محوری در مسجد جامع شهر ملایر و  بوستان سیفیه برگزار  می شود تصریح کرد: این مراسم در مسجد جامع  با مدیریت هیات شیفتگان وبا حضور سخنرانان و مداحان شهرستان در فضای باز پارک سیفیه به همت هیئت فدائیان حضرت زهرا(س) و کمک ها و حمایت های ادارات از جمله شهرداری، اوقاف و...  برگزار می شود.

 

حجت‌الاسلام نجفی  اضافه کرد: ساعت برگزاری مراسمات مرکزی دعای عرفه 17 عصر خواهد بود که در پایان  به نماز جماعت مغرب و عشاء ختم می‌شود.

 

وی همچنین از برگزاری مراسم معنوی دعای عرفه در شهرهای جوکار، سامن، زنگنه، اسلام شهر آقگل و ازندریان خبر داد و تصریح کرد: در تعدادی از روستاهای بزرگ نیز این مراسم معنوی برگزار خواهد شد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر اضافه کرد: در سایر مساجد شهرستان نیز با حضور مردم مراسم معنوی دعای عرفه برگزار می شود.

کد خبر 1275169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha