پویش « طرح عید تا عید» با هدف رسیدگی به محرومان اجرا می شود

محمدی با اعلام خبر اجرای طرح پویش طرح عید تا عید ویژه عید سعید قربان و عید غدیرخم گفت: طرح پویش عید تا عید با همت اداره کل بهزیستی استان البرز با نگاه به جامعه هدف که مددجویان تحت پوشش این سازمان هستند انجام می شود.

وجیهه محمدی فلاح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص طرح پویش عید تا عید ویژه عید سعید قربان و عید سعید غدیر گفت: اطعام و قربانی کردن در عید سعید قربان یکی از توصیه های دینی و مورد تأکید در آیین اسلام است. 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: طرح پویش عید تا عید با همت اداره کل بهزیستی استان البرز با نگاه به جامعه هدف که مددجویان تحت پوشش این سازمان هستند انجام می شود.

 

به گفته وی، مشارکت های مردمی با هدف بهره مندی از ظرفیت موسسه ها و خیریه های تحت پوشش از هشتم تا ۱۶ تیرماه در این طرح مشارکت می کنند.

 

محمدی فلاح عنوان کرد: مردم مومن و نیکوکار که توانایی خدمت رسانی و مشارکت در جریان پویش عید تا عید را دارند به صورت نقدی و غیرنقدی می توانند کمک های خود را در این ایام اهداء نمایند. 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: نیکوکاران با در نظر گرفتن اهمیت حمایت از افراد نیازمند اعم از افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانواده همچنین افراد آسیب دیده کمک های خود را از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و یا کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز به نزد بانک مرکزی واریز نمایند.

 

 

کد خبر 1275184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha