دل‌های لبیک گو در خراسان شمالی به میعادگاه عرفه می رود

اهالي مساجد خراسان شمالي ميزبان مراسم پرفيض قرائت دعاي عرفه امام حسين عليه السلام در نقاط مختلف شهري و روستايي اين استان مي شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ مراسم معنوی قرائت دعای عرفه امام حسین علیه السلام و عزاداری شهادت  مسلم بن عقیل علیه السلام به همت فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد  خراسان شمالی و در مشارکت تشکیلاتی و همراه اهالی مسجد این استان، عصر چهارشنبه هفتم تیرماه، همزمان با نهمین روز از ماه  ذی الحجه برگزار می شود.

 

«میلاد قربانی» مدیر کانون فرهنگی و هنری پنج تن آل عباء بجنورد با فراخوانی عمومی از برگزاری مرام دعای عرفه در این مسجد خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 15 عصر چهارشنبه همزمان با روز عرفه برگزار می شود.

 

وی همچنین اقامه نماز عید سعید قربان در این مسجد را نیز اعلام کرد و گفت: اهالی مسجد در ساعت هفت صبح روز عید میزبان نمازگزاران خواهند بود.

 

«سجاد مرگان» مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر غلامان از توابع شهرستان مرزی  راز و جرگلان، از عموم مردم این شهرستان دعوت کرد تا در مراسم دعای عرفه به میزبانی مسجد جامع این شهر حضور یابند و در جملات ارزشمند این دعا  همنفس حجاج بیت الله الحرام شوند.

 

وی گفت: این مراسم ساعت 17 چهارشنبه هفتم تیرماه برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

«سید محمد مرتضوی» مدیر کانون فرهنگی و هنری ثارالله مسجد امام حسین علیه السلام  نیز با ارسال دعوتنامه، جوانان را به حدفاصل تقاطع استقلال و باسکول بجنورد و محل این مسجد فراخواند وگفت: اهالی مسجد امام حسین علیه السلام، ساعت 17 روز عرفه منتظر لبیک گویان و دلدادگان الهی خواهند بود.

 

همچنین «اعظم رهبان» مدیر کانون فرهنگی و هنری نینوا مسجد امام رضا علیه السلام شهرک گلستان  بجنورد از برگزاری مراسم دعای عرفه در ان مسجد خبر داد و اعلام کرد: این مراسم ساعت 17:30 در محل مسجد برگزار می شود.

 

«سلمان شیرازی» مدیر کانون فرهنگی و هنری سفینه النجاه مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف شهرستان تازه تأسیس بام و صفی آباد، به  برگزاری مراسم دعای عرفه در این مسجد اشاره کرد و گفت: این مراسم ساعت 16 برگزار می شود.

 

همچنین در شهرهای  اسفراین، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان، شیروان و راز اهالی مسجد و فعالان کانون های مساجد میزبان و یَا مَوْلاىَ أَنْتَ الَّذِى مَنَنْتَ، أَنْتَ الَّذِى أَنْعَمْتَ، أَنْتَ الَّذِى أَحْسَنْتَ ... قلب‌های مشتاق و ملتمس عرفه ای عاشقانه خواهد بود.

کد خبر 1275242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha