اعلام آمادگی کانون های فرهنگی تربیتی بسیج برای همکاری با کانون های مساجد استان زنجان

در دیدار مسئول کانون های فرهنگی تربیتی بسیج کشور با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان بر ضرورت تعامل و همکاری کانون های تربیتی و فرهنگی مساجد تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در دیدار با مهدی روحانی، مسئول کانون های فرهنگی تربیتی بسیج کشور با اشاره به راهبرد اصلی ستاد کانون های مساجد در جهت هویت بخشی به کانون های مساجد گفت: در استان زنجان فضای همدلی و تعامل بین دستگاه های فرهنگی ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه های فرهنگی از ظرفیت یکدیگر برای اجرای برنامه و پیشبرد اهداف استفاده می کنند، تصریح کرد:در تلاش هستیم تا از 10 درصد اعتبارات فرهنگی شهرداری ها و 3 درصد اعتبارات دهیاری ها که به برنامه های فرهنگی اختصاص دارد برای اجرای فعالیت های فرهنگی در مساجد استفاده کنیم.

 

اسلامی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شبکه گسترده ای از جوانان و نوجوانان در مساجد هستند، گفت: تعامل و هم افزایی کانون های مساجد با دستگاه های فرهنگی استان بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی هنری برای جوانان ایجاد کرده است.

 

مهدی روحانی، مسئول کانون های تربیتی فرهنگی بسیج کشور نیز این اقدامات را زمینه ای برای تربیت جوان در تراز انقلاب اسلامی خواند و گفت: کانون های تربیتی بسیج آمادگی لازم برای همکاری همه جانبه با کانون های مساجد را اعلام می دارد.

کد خبر 1275258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha