استفاده از ظرفیت مجموعه‌های ورزشی سپاه برای کانون‌های مساجد استان زنجان فراهم است

اسلامی از رایزنی برای استفاده کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از ظرفیت مجموعه های ورزشی سپاه ناحیه زنجان با تخفیف ویژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان امروز در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه زنجان به وجود 384 باب کانون فرهنگی هنری مساجد در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 168 باب کانون در شهرستان زنجان فعالیت می کنند و از این تعداد 86 باب کانون شهری و مابقی روستایی است.

 

وی با بیان اینکه در تابستان امسال طرح اوقات فراغت با شعار«مسجد، کانون نشاط» در کانون های مساجد اجرا خواهد شد، گفت: در پی تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش منعقد شده است از ظرفیت مدارس در جوار مساجد نیز برای تشکیل کلاس های تابستانی استفاده خواهد شد.

 

اسلامی با اشاره به اینکه دستگاه های فرهنگی از ظرفیت یکدیگر برای اجرای برنامه و پیشبرد اهداف استفاده می کنند، تصریح کرد:در تلاش هستیم تا از 10 درصد اعتبارات فرهنگی شهرداری ها و سه درصد اعتبارات دهیاری ها که به برنامه های فرهنگی اختصاص دارد برای اجرای فعالیت های فرهنگی در مساجد استفاده کنیم.

 

اسلامی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد شبکه گسترده ای از جوانان و نوجوانان در مساجد هستند، گفت: تعامل و هم افزایی کانون های مساجد با دستگاه های فرهنگی استان بستر مناسبی برای فعالیت های فرهنگی هنری برای جوانان ایجاد کرده است.

 

درادامه نجفی راد، فرمانده سپاه ناحیه زنجان نیز بر ضرورت تعامل و هم افزایی پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی هنری در مساجد تاکید کرد و گفت: کانون های مساجد می توانند از ظرفیت مجموعه های ورزشی سپاه با تخفیف ویژه برخوردار شوند.

 

کد خبر 1275264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha