اجرای درست سند تحول قضایی، عدالت قضایی را رقم می زند

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه اجرای درست سند تحول قضایی، عدالت قضایی را رقم می زند، گفت: این سند در پیشرفت رسیدگی به امورات مردم موثر است.

سید کاظم دلخوش در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سند تحول قضایی گفت: اگر این سند به صورت کامل اجرایی شود، قوه قضاییه را ساماندهی می کند و در پیشرفت رسیدگی به امورات مردم در قوه قضاییه موثر است.

 

 

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه با اجرای این سند به سمت اجرای عدالت در قوه قضاییه پیش می رویم، اظهار کرد: مهمترین مشکلات قضایی مردم اطاله دادرسی، سنگین شدن پرونده های در اختیار قضات و اختلافات محلی و جزیی است، هرچند شورای حل اختلاف ایجاد شده است ولی باز کار قضات ما بسیار سنگین است چرا که پرونده های زیادی در اختیار آنهاست.

 

 

وی بیان کرد: خیلی از قضات ما شریف و بزرگ هستند ولی آن بخشی از قضات که به حقوق مردم توجه ندارند باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند چرا که نوع برخورد با مردم و حل مشکلات مردم بسیار اهمیت دارد.

 

 

نماینده صومعه سرا با اشاره به سخنان و مطالبات خود در حضور رییس قوه قضاییه گفت: معتقدیم باید برای قضات کلاس های آموزشی برگزار شود و اینکه قضات و کارکنان قوه قضاییه بدانند که در محضر مردم هستند. مردم که آخرین محل امن شان قوه قضاییه است و انتظار دارند حقشان ضایع نشود.

 

 

 

کد خبر 1275268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha