حضور «بهرام آشفته»  با اثری از مجموعه قوچ ها در  اعتراض به شکار حیوانات در اکسپوی هنر تبریز

این هنرمند مجسمه ساز درباره ویژگی اثر مجموعه «قوچ ها» که با این اثر در اکسپوی هنر تبریز حضور دارد، گفت: این اثر منحصر به فرد با موضوع اعتراض به شکار حیوانات با تلفیق چوب و فلز خلق شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، ششمین دوره اکسپوی هنر تبریز در حالی روزهای آغازین تیرماه در شهر تبریز برگزار می شود که در آن ۵۱ اثر از ۴۰ هنرمند از سراسر کشور  در رشته های نقاشی،  خط نقاشی، حجم،  عکس و نگارگری در  هتل لاله پارک این شهر به نمایش درآمده است.  «بهرام آشفته» هنرمند مجسمه ساز از جمله هنرمندانی است که در این رویداد هنری با اثری از مجموعه «قوچ ها» حضور دارد. این هنرمند که  هنر تلفیق فلز و چوب او در وزارت ارشاد ثبت شده و به دلیل جهانی شدن نامزد ثبت در یونسکوشده است .بهرام آشفته تاکنون بیش از 20 نمایشگاه انفرادی و 50 نمایشگاه گروهی برگزار کرده و برخی از آثارش از حراجی‌های بین المللی سر در آورده است.

 

«بهرام آشفته»، هنرمند مجسمه ساز درباره حضور در این اکسپوی هنری با اثری از مجموعه «قوچ ها» به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: آثار مجموعه «قوچ ها» آثاری در نوع خود خاص و منحصر به فرد هستند؛ دلیل آن هم  استفاده از فلزات بازیافتی و صنعتی و فرهنگ‌سازی در مورد مسائل بازیافتی هست که امروزه یکی از دغدغه های بزرگ جوامع بشری به حساب می آید؛  اینکه ما می توانیم با نگاهی متفاوت به فلزات بازیافتی برای آنها ارزش افزوده ایجاد کنیم و همچنین آنها را به آثار هنری فاخر ارزشمند و بی بدیل تبدیل کنیم.

 

هنرمند مجسمه ساز درباره ویژگی اثر مجموعه قوچ ها اظهار کرد:  این اثر با موضوع  اعتراض به شکار حیوانات با  تلفیق چوب و فلز در ابعاد ۷۰ در ۸۰ خلق شده است.

«بهرام آشفته» با بیان اینکه مهم ترین شاخص آثار من تلفیق چوب و فلزاست،  گفت:  فلسفه استفاده از فلز در آثارم برای فرهنگ‌سازی در مورد مسائل بازیافتی است و همچنین استفاده از چوب برای الهام گرفتن از خود طبیعت است.

کد خبر 1275292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha