شهدای هفت تیر اسوه شجاعت، ایستادگی و استقامت بودند

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه شهدای هفت تیر اسوه شجاعت، ایستادگی و استقامت بودند، گفت: شهدای هفتم تیرماه مظلومانه زندگی کردند، همواره در راه انقلاب قدم برداشته و در نهایت به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید نواب موسوی، امروز(7تیر)، در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد، با گرامیداشت یاد و نام شهدای هفت تیر، اظهارداشت: شهدای هفتم تیرماه ۱۳۶۰ سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

 

استاد حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه راه شهدا ادامه دارد، افزود: شهدای هفتم تیرماه مظلومانه زندگی کردند، همواره در راه انقلاب قدم برداشته و در نهایت به شهادت رسیدند.

 

وی با بیان ویژگی های شهید بهشتی عنوان کرد: شهید بهشتی تنها یک مجتهد به روز و دنیا دیده نبود بلکه جامعه شناس، فیلسوف، سخنران و سخندان بود.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: شهید بهشتی از جمله افراد تاثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی و تاسیس حزب جمهوری اسلامی بود که منافقان چشم دیدن محبوبیت و موفقیت وی را نداشتند و او را به همراه ۷۲ تن دیگر از یاران امام (ره) به شهادت رساندند.

 

وی اظهارکرد: شهید بهشتی همواره صدای مخالفان را می‌شنید، دارای انضباط فکری، و فردی مدیر و مدبر بود که تهمت های بسیاری به او زدند اما از مسیر یاری انقلاب اسلامی دست نکشید و ثابت قدم ماند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیرماه 1360، بیان کرد: شهید محمد حسین صادقی و شهید فخرالدین رحیمی از شهدای لرستانی این حادثه اسوه شجاعت، ایستادگی و استقامت بودند.

کد خبر 1275345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha