مدارس شاهد نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

حجت الاسلام هاشمی گفت: مدارس شاهد نیازمند نگاه ویژه مسئولان است و وجود مشکلات در این مدارس به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز در جلسه ستاد شاهد که با حضور نبویان، معاون مدیرکل ستاد شاهد وزارت آموزش و پرورش و روسای امور شاهد و ایثارگران و آموزش و پرورش استان های کرمانشاه، همدان و اراک برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار داشت: شهید محمد حسین صادقی و شهید فخرالدین رحیمی از شهدای لرستانی این حادثه از افتخارات استان لرستان هستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه یک سری قوانین در مدارس شاهد دستور و فتوای مرجعیت است و امام خمینی(ره) برای مدارس شاهد مکتوب دستور داده است، افزود: وجود مشکلات در این مدارس به صورت جدی پیگیری شود.

 

وی با اشاره به اینکه مدارس شاهد در مقطع ابتدایی از شرایط بهتری برخوردار است، عنوان کرد: مدارس راهنمایی و دبیرستان در رتبه سوم و چهارم قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه  طرح نخبگان در مداس شاهد مغفول مانده است، بیان کرد: این مهم باید مورد توجه قرار گیرد و برای رفع مشکلات می طلبد یک سری قوانین جدید نهادینه شود.

 

وی ادامه داد: در استان لرستان 42 مدرسه شاهد فعال بوده و امکانات لازم حاکم است که باید الگو ها باید به بهترین شکل ارائه شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان جنگ امروز جنگ اراده ها است، خاطرنشان کرد: اراده جمهوری اسلامی در خیلی از کشورها حاکم شده است، در اتفاقات اخیر شهدای زیادی تقدیم شد و امروز جانفشانی شهدا در کل دنیا الگو شده است.

 

وی اظهارکرد: مدارس شاهد نیازمند نگاه ویژه مسئولان است و امید است که این خیزش جهادی که در کشور اتفاق افتاده در آموزش و پرورش نیز به نتیجه برسد.

 

کد خبر 1275352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha